Лекція 1. Введення в технології VR та AR
1.1. Що таке віртуальна та доповнена реальність
1.2. Принцип роботи технологій VR та AR
1.3. Застосування технологій VR та AR у сучасному світі
1.4. Подібність між AR і VR
1.5. Відмінності між віртуальною і доповненою реальністю
1.6. Перспективи розвитку
Лекція 2. Застосування VR та AR в освіті
2.1. Віртуальна реальність в освіті: навіщо вона потрібна?
2.2. Як працює віртуальна реальність в навчанні?
2.3. Обладнання VR і AR для освіти: які пристрої обрати?
2.4. Ефективність VR і AR в навчанні: що кажуть дослідження?
2.5. Як впровадити VR і AR в навчальний процес?
Лекція 3. Інструменти для створення програм VR та AR
3.1. Програмне забезпечення доповненої реальності
3.2. Установка програми Unity 3D
3.3. Створення проекту в середовищі Unity 3D
3.4. Інтерфейс середовища Unity 3D
Лекція 4. Фізика 3D об’єктів Unity 3D
4.1. Компоненти, які використовуються для роботи з фізикою 3D - об'єктів
4.2. Rigidbodies (Тверде тіло)
4.3. Colliders (Колайдери)
4.4. Triggers (Тригери)
4.5. Character Controllers (Контролери персонажа)
4.6. Joints (З'єднання)
Лекція 5. Платформа Vuforia розробки AR
5.1. Знайомство з платформою Vuforia
5.2. Image target
5.3. 3D мітки та інші
Лекція 6. Розпізнавання об’єктів та зображень
6.1. Розпізнавання образів
6.2. Програмне забезпечення для проектування засобів AR
Лекція 7. Метод маркерів для AR-додатків
7.1. Використання маркерів
7.2. Розпізнавання маркерів
7.3. Створення маркерів
7.4. Маркерний трекінг
Лекція 8. Налаштування середовища розробки Unity для ігрових та навчальних програм
8.1. Ігровий шаблон LEGO® Microgame
8.2. Опанування початкових навичок геймдизайну та левел-дизайну
8.3. Ігровий движок Unity
Лекція 9. Робота з GameObjects в 3D-сцені
9.1. Створення нового 3D-проекту і сцени
9.2. Робота з GameObjects у вікні Інспектор (Inspector)
9.3. Опрацювання GameObjects в Hierarchy
Лекція 10. Створення структури з примітивів
10.1. Створення порожнього ігрового об’єкту (Empty GameObject)
10.2. Створення підлоги для своєї конструкції
10.3. Додавання об’єктів до своєї структури
10.4. Завершення своєї структури
10.5. Налаштування освітлення в сцені
Лекція 11. Компоненти 3D GameObjects
11.1. Додавання компонентів до 3D GameObjects
11.2. Падаючий предмет
11.3. Розташування основної камери (Main Camera)
11.4. Куля стає фізичним об’єктом
11.5. Опрацювання падаючих GameObjects
11.6. Фізичні властивості 3D GameObjects
11.7. Робота з матеріалами
11.8. Створення однотонного матеріалу
11.9. Створення матеріалу за допомогою текстурної карти
11.10. Додавання фізичного матеріалу (Physic material)
Лекція 12. Префаби (prefabs) та асети (assets)
12.1. Керування GameObjects за допомогою prefabs
12.2. Створення prefab
12.3. Створення екземплярів prefab
12.4. Оновлення екземплярів prefab у prefab mode
12.5. Перевизначення (override) властивості prefab
12.6. Створення prefab variants
12.7. Вкладені prefabs
12.8. Створення набору об’єктів на основі prefabs
12.9. 3D assets
12.10. 3D Digital Content Creation tools (DCCs)
12.11. Ресурси для 3D assets у Unity
12.12. Assets з Asset Store
Лекція 13. Створення і публікація збірки проєкту (WebGL build)
13.1. Вступ до WebGL збірок (builds)
13.2. Про файли вашої збірки
13.3. Публікація збірку WebGL на Unity Play
13.4. Публікація збірки в інших місцях в Інтернеті
Лекція 14. Основи програмування в Unity. Скрипти C#
14.1. Робота зі scripts Unity C#
14.2. Інтегровані середовища розробки (IDE)
14.3. Створення нового script
14.4. Код у default script
14.5. Редагування функцій Start та Update
14.6. Додавання властивості зі змінною
14.7. Unity Scripting API
14.8. Створення свого сценарію (script)
14.9. Зміна масштабу
14.10. Трансформація об’єктів
14.11. Інші ресурси для програмування
Лекція 15. Основи real-time аудіо
15.1. Додавання фонової музики
15.2. Додавання аудіо до порожнього GameObject
15.3. Створення 3D звукових ефектів
15.4. Audio Listener
15.5. Створення 3D-аудіо
15.6. Налаштування rolloff звуку
15.7. Додавання рухливого звуку
15.8. Audio Digital Content Creation (DCC)
15.9. Інші ресурси для аудіо в Unity
15.10. Аудіо асети з Asset Store