1. Еволюція поетичної свідомості Г. Гейне в «Книзі пісень».
Выслал: Онопрієнко Анастасія (16 сентября 2020г.)
Общеуниверситетские кафедры :: Кафедра мировой литературы и культуры имени проф. О. Мишукова :: История зарубежной литературы I пол. XIX в
Аннотация
  1. Специфіка творчого шляху Г. Гейне: від романтизму до реалізму.
  2. Композиційна своєрідність збірки «Книга пісень».
  3. Традиції романтизму в «Юнацьких стражданнях»: мотиви сну та смерті, самотності, інфернальна та середньовічна образність, поетика контрастів. Переосмислення романтичного світогляду («Розмова в Падерборнському степу»).
  4. Посилення іронічного начала в «Ліричному інтермеццо». Звернення до фольклору, використання художніх засобів народної пісні.
  5. Поєднання романтичних та реалістичних елементів в «Поверненні на батьківщину». Іронічне сприйняття минулого, образ двійника («Ніч тиха, всі вулиці в сні спочивають»).
  6. Філософська проблематика та художня специфіка циклу «Північне море».
План
1. Специфіка творчого шляху Г. Гейне: від романтизму до реалізму
2. Композиційна своєрідність збірки «Книга пісень»
3. Традиції романтизму в «Юнацьких стражданнях»: мотиви сну та смерті, самотності, інфернальна та се
4. Посилення іронічного начала в «Ліричному інтермеццо». Звернення до фольклору, використання художн
5. Поєднання романтичних та реалістичних елементів в «Поверненні на батьківщину». Іронічне сприйнятт
6. Філософська проблематика та художня специфіка циклу «Північне море».
1. Специфіка творчого шляху Г. Гейне: від романтизму до реалізму
2. Композиційна своєрідність збірки «Книга пісень»
3. Традиції романтизму в «Юнацьких стражданнях»: мотиви сну та смерті, самотності, інфернальна та се
4. Посилення іронічного начала в «Ліричному інтермеццо». Звернення до фольклору, використання художн
5. Поєднання романтичних та реалістичних елементів в «Поверненні на батьківщину». Іронічне сприйнятт
6. Філософська проблематика та художня специфіка циклу «Північне море».