Програма практик "Навчальна" 3 курс
до. Коршун Т., доц. Копилова С.
Надіслав: Семанчина Валентина (27 листопада 2013р.)
Соціально-психологічний факультет :: Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології :: Навчальний процес 2013-2014 :: Програми практик
Анотація

ЗМІСТ ПРАКТИКИ

 

1. Організаційна робота. Підготовка до проходження практики: теоретична підготовка, вивчення мережі позашкільних закладів та громадських організацій міста; участь у настановній конференції.;участь у підсумковій конференції.

2. Навчальна робота

1)  Знайомство із завданнями, напрямами роботи, структурою бази практики і складання її характеристики._Протягом перших двох днів студенти знайомляться з адміністрацією,
кабінетами та їх обладнанням, документацією, вивчають зміст, основні форми і методи
роботи організації (закладу). Важливо звернути уваги на організаційно-правові аспекти
діяльності:  проаналізувати  статут,  структуру  організації,  права та обов'язки  керівних
органів; виявити специфіку соціально-педагогічної роботи;  ознайомитись з основними
напрямками діяльності організації (закладу) за останній рік. Використовуючи інтерв'ю з
працівниками  та застосовуючи теоретичні знання проаналізувати проблеми, на вирішення
яких зорієнтована діяльність організації (закладу). Проаналізувати нормативно-правову бази
діяльності організації (закладу). Закони, соціальні програми, міжнародні правові акти, якими
керуються соціальні працівники у своїй діяльності. Документація, що ведеться в організації:
плани, програми, звіти.

2)Вивчення специфіки планування виховної роботи у тимчасовому колективі. Розробка плану виховної роботи  групи,   об'єднання.   У  плані   виховної роботи  повинні  бути
відображені етапи створення тимчасового дитячого колективу. Планування виховної роботи
вимагає послідовності, системності та спадкоємності. При організації виховної роботи варто
врахувати визначні дати і свята, що припадають на період практики, події, що відбуваються
в країні і за кордоном, традиції табору, місцеві умови і можливості, вікові та індивідуальні
особливості дітей та молоді, їх запити та побажання. План виховної роботи повинен:
забезпечувати   єдність  мети  і  завдань,   змісту  і   форм   виховної  роботи;   враховувати
своєрідність роботи загонів; підтримувати ініціативу вихованців; забезпечувати суспільно
корисну спрямованість, діяльність, зв'язок із сучасністю; передбачати здійснення чітких,
конкретних,  практичних  справ,  підпорядкованих  визначеній  меті;  бути  конкретним  і
посильним для виконання; враховувати вікові та індивідуальні особливості вихованців.
Складаючи   план   роботи   колективу,   студент-практикант   повинен   передбачити   усі можливості для самоствердження своїх вихованців, розвитку їхньої самодіяльності, ініціативи і творчості. Це досягається з допомогою добору доцільних справ і їх розумного чергування. Необхідно також координувати справи загонового колективу з календарним планом роботи табору на зміну, чи планом роботи клубу, установи на літній період, що є основним документом у визначенні форм роботи для кожного колективу. Розробка плану виховної роботи загону, групи, об'єднання

3)  Організація,   розвиток   та   згуртування   дитячого   колективу.   Передбачає   насамперед
ознайомлення   з   режимом   дня,   єдиними   вимогами   до   роботи   з   дітьми,   правилами
внутрішнього розпорядку, а також узгодження роботи з дітьми з в

План
Соціальна педагогіка
Соціальна робота
Соціальна педагогіка

Програма навчальної (пропедевтичної) практики

 

 

Спеціальність

6.010106.  Соціальна педагогіка

Освітньо-кваліфікаційний рівень

Бакалавр

Форма навчання

денна

Факультет

психології, історії та соціології

 

Програма

Соціальна робота

Програма навчальної (пропедевтичної) практики

 

 

Спеціальність

6.130102.  Соціальна робота

Освітньо-кваліфікаційний рівень

Бакалавр

Форма навчання

денна

Факультет

психології, історії та соціології

Програма