ЗМІСТ ПРАКТИКИ
1. Організаційна робота. Підготовка до проходження практики: теоретична підготовка, вивчення мережі позашкільних закладів та громадських організацій міста; участь у настановній конференції.;участь у підсумковій конференції.
2. Навчальна робота
1) Знайомство із завданнями, напрямами роботи, структурою бази практики і складання її характеристики._Протягом перших двох днів студенти знайомляться з адміністрацією,
кабінетами та їх обладнанням, документацією, вивчають зміст, основні форми і методи
роботи організації (закладу). Важливо звернути уваги на організаційно-правові аспекти
діяльності: проаналізувати статут, структуру організації, права та обов'язки керівних
органів; виявити специфіку соціально-педагогічної роботи; ознайомитись з основними
напрямками діяльності організації (закладу) за останній рік. Використовуючи інтерв'ю з
працівниками та застосовуючи теоретичні знання проаналізувати проблеми, на вирішення
яких зорієнтована діяльність організації (закладу). Проаналізувати нормативно-правову бази
діяльності організації (закладу). Закони, соціальні програми, міжнародні правові акти, якими
керуються соціальні працівники у своїй діяльності. Документація, що ведеться в організації:
плани, програми, звіти.
2)Вивчення специфіки планування виховної роботи у тимчасовому колективі. Розробка плану виховної роботи групи, об'єднання. У плані виховної роботи повинні бути
відображені етапи створення тимчасового дитячого колективу. Планування виховної роботи
вимагає послідовності, системності та спадкоємності. При організації виховної роботи варто
врахувати визначні дати і свята, що припадають на період практики, події, що відбуваються
в країні і за кордоном, традиції табору, місцеві умови і можливості, вікові та індивідуальні
особливості дітей та молоді, їх запити та побажання. План виховної роботи повинен:
забезпечувати єдність мети і завдань, змісту і форм виховної роботи; враховувати
своєрідність роботи загонів; підтримувати ініціативу вихованців; забезпечувати суспільно
корисну спрямованість, діяльність, зв'язок із сучасністю; передбачати здійснення чітких,
конкретних, практичних справ, підпорядкованих визначеній меті; бути конкретним і
посильним для виконання; враховувати вікові та індивідуальні особливості вихованців.
Складаючи план роботи колективу, студент-практикант повинен передбачити усі можливості для самоствердження своїх вихованців, розвитку їхньої самодіяльності, ініціативи і творчості. Це досягається з допомогою добору доцільних справ і їх розумного чергування. Необхідно також координувати справи загонового колективу з календарним планом роботи табору на зміну, чи планом роботи клубу, установи на літній період, що є основним документом у визначенні форм роботи для кожного колективу. Розробка плану виховної роботи загону, групи, об'єднання
3) Організація, розвиток та згуртування дитячого колективу. Передбачає насамперед
ознайомлення з режимом дня, єдиними вимогами до роботи з дітьми, правилами
внутрішнього розпорядку, а також узгодження роботи з дітьми з в