Проблема якості є найважливішим чинником підвищення рівня життя, економічної, соціальної і екологічної безпеки. Якість – комплексне поняття, що характеризує ефективність всіх сторін діяльності: розробка стратегії, організація виробництва, маркетинг та ін.
Як будь-який процес управління, управління якістю здійснюється шляхом реалізації управлінських функцій. Для побудови концепції управління якістю особливе значення має процесний підхід до управління як один з підходів, що розглядаються в теорії менеджменту. Такий підхід дозволяє організувати і представити управління якістю як безперервний ланцюг логічно взаємопов'язаних функцій, що впливають на виробництво з метою забезпечення якості.
Широке використання, стрімкий розвиток і постійне вдосконалення інформаційно-комунікаційних технологій в освіті ставить задачу забезпечення високої якості електронних ресурсів навчання. Тому головною ціллю дистанційного курсу «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» є відповідь на головне з важливих питань – яким має бути електронне освітнє середовище, які повинні бути вимоги до електронних освітніх ресурсів (ЕОР) та за якими технологіями їх оцінювати.