Історія первісного суспільства
доц. О. Бойков
Sender: Капарулін Юрій (15th october 2015)
Annotation

Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета курсу полягає в тому, щоб на основі попередніх та сучасних досліджень ознайомити студентів з питаннями походження людини, основними етапами становлення та розвитку людського суспільства від часу його виникнення до формування стратифікованого суспільства.

Внаслідок засвоєння курсу «Історія первісого суспільства» студенти повинні знати процес становлення та основні етапи розвитку первісного суспільства, усвідомлювати його місце в історичному процесі, як підгрунття подальшого розвитку людства, мати уявлення про виробництво, суспільну структуру, світогляд давніх людей; вміти розрізняти пережитки та релікти первісного суспільства в сучасності.

Об'єктами вивчення первісної історії є становлення фізичного типу людини, виникнення та розвиток виробництва, формування суспільства та різноманітних його структур на різних етапах (праобщини, общини, сім'ї, роду, племен, тощо), поява приватної власності та форм її накопичення, держави та політичної влади.

Історія первісного суспільства є синкретичною наукою, вона узагальнює результати дослідження ряду дисциплін, що займаються конкретними проблемами первісного суспільства (археології, четвертинної геології, антропології, етнографії, історичного мовознавства, та ін.).

Контроль за видами діяльності студентів здійснюється шляхом поточного оцінювання знань, переодичним контролем після засвоєння ними першого а потім, другого модуля.

Формою підсумкового контролю є екзамен у 1-му семестрі.

Історія первісного суспільства
Робоча програма
Discussion
Discuss (0 comments)

Authorization:

Sign Up / Remind password
Публикация
Name:
Історія первісного суспільства
(Curriculum)
Дата изменения:
15th october 2015, 6:07 PM
Rating:
Total grade: 0

Estimate publications the registered users can only

Просмотров: 5081

Voting How easy is it to use the system "Kherson Virtual University"?
1 98
2 25
3 25
4 23
5 57
6 32
7 52
8 44
9 48
10 119
In Total Votes: 523
Results...
Please, register for voting
All bookmarks...