Робоча програма з курсу "Основи комп'ютерного дизайну"
Олійник Ю. І.
Надіслав: Олійник Юрій (8 червня 2006р.)
Факультет культури та мистецтв :: Кафедра образотворчого мистецтва і дизайну
Анотація
документ Microsoft Word, 20 сторінок

Застосування сучасних інформаційних технологій розширюють світогляд, дають змогу представити графічну інформацію з незвичайних, нетривіальних ракурсів, стимулюючи творчість студентів, додаючи можливість пізнати нові сторони образотворчого мистецтва. Молодим талантам надається змога реалізувати графічні проекти, втілюючи свої ідеї особисто, без додаткової допомоги, глибше вивчаючи багатогранну творчу діяльність сучасного художника.

План
Робоча програма з курсу "Основи комп’ютерного дизайну"
         Мета курсу:
         Завдання курсу:
         Перелік дисциплін (розділів, тем), засвоєння яких студентами необхідне для вивчення даної дисципліни
         Програма курсу:
Робоча програма з курсу "Основи комп’ютерного дизайну"


Мета курсу:

Вивчення в систематизованій формі та активне засвоєння студентами основних концепцій роботи, основних засобів та методів введення, обробки, конвертації і виведення графічної інформації за допомогою  пакетів графічних програм. За допомогою сучасних інформаційних технологій у образотворчому мистецтві вирішувати проблеми інформатизації та гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів, надання навчальній діяльності творчого характеру.

         Застосування сучасних інформаційних технологій розширюють світогляд,  дають змогу представити графічну інформацію з незвичайних, нетривіальних ракурсів, стимулюючи творчість студентів, додаючи можливість пізнати нові сторони образотворчого мистецтва. Молодим талантам надається змога реалізувати графічні проекти, втілюючи свої ідеї особисто, без додаткової допомоги, глибше вивчаючи багатогранну творчу діяльність сучасного художника.

         Дисципліна має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проектів та їх подальшого використання в різних сферах життя.

Завдання курсу:

Методичні:

1.      забезпечити ґрунтовне оволодіння студентами теоретичною базою концепції використання сучасних інформаційних технологій у дизайні.

2.      забезпечити грунтовне оволодіння методикою освоєння комп’ютерних програм, що дає змогу самостійно переходити до роботи з новими релізами існуючих та новітніх графічних програм.

Пізнавальні:

1.      показати нетрадиційні підходи до графічної творчості, дати змогу познайомитись з різними видами діяльності і спеціалізаціями сучасних художників.

Практичні:

1.      забезпечити ґрунтовне оволодіння студентами основними засобами і методами створення дизайнерських проектів за допомогою професійних графічних пакетів програм.

сформувати у студентів достатні знання, вміння та навички, необхідні для ефективного використання основних методів курсу у майбутній діяльності.

Перелік дисциплін (розділів, тем), засвоєння яких студентами необхідне для вивчення даної дисципліни

1.      Вступ до інформаційних технологій.

2.      Композиція

3.      Малюнок

4.      Дизайн

Програма курсу:

Програма розрахована на 49 годин практичних занять і 68 годин самостійної роботи студентів під керівництвом викладача і передбачає:

вибір тематики лекцій перед кожним семестром залежно від обраної практичної роботи протягом семестру;

чітке розмежування обсягів матеріалу практичних і самостійних занять (що доповнюють один одного) з введенням на старших курсах завдань творчого характеру, які повинні бути пов’язані із завданнями з інших предметів професійного мистецького циклу;

поступовість у нарощуванні складності завдань, в освоєнні різноманітних дизайнерських  інструментів і прийомів, застосування найсучаснішої комп’ютерної техніки (при ії наявності);

зменшення часу на виконання пропонованих завдань для активізації динаміки навчального процесу з компютерного дизайну;

включення до традиційних академічних дизайнерських розробок завдань, що потребують творчого підходу і образного мислення.

Програма курсу включає вивчення таких питань:

Растрова графіка. Adobe Photoshopінструмент обробки растрових зображень.

Основні поняття растрової графіки.

Джерела цифрових растрових зображень.

Засоби створення і обробки растрової графіки.

Формати збереження растрових зображень.

Найпопулярніші пакети програм для редагування растрової графіки.

Adobe Photoshop Інтерфейс програми. Меню і палітри.

Кольори в програмі  Adobe Photoshop.Управління кольором.

Ефективна робота з Adobe Photoshop.

Джерела зображень. Сканування.

Відкриття файлів зображень в Adobe Photoshop.

Управління зображеннями.

 Збереження файлів.

Параметри растрових зображень.

Зміна параметрів зображень. Зміна параметрів полотна.

Об’єкти в програмі Adobe Photoshop.

Виділення. Компоновка. Шари.

Команди корегування. Події.

Вибір кольорів. Розфарбування.

Adobe Photoshop – інструмент створення растрових зображень.

Малювання в Adobe Photoshop.Інструменти і методи.

Градієнти. Використання інструмента Gradient

Додаткові відомості про шари. Ефекти шару.

Маски.

Контури і фігури. Операції над контурами.

Робота з текстом. Створення, редагування текста.

Фільтри. Загальні відомості про фільтри та методи роботи з ними.

Настроювання програми Adobe Photoshop та її додаткових модулів.

Публікація (друк) документів Adobe Photoshop.

Робота з Web і програмою Image Ready.

Створення зображень для мережі Internet

СКАЧАТИ ПРОГРАМУ КУРСУ